Yardım Merkezi
SİZİN İÇİN Buradayız
1. Personel kıyafeti ne fayda sağlar?
2. Sipariş nasıl verilir?
Ürün siparişi vermek için web sitemizdeki ürün sayfasına gidin, istediğiniz ürünü seçin ve "Sepete Ekle" butonuna tıklayın. Ardından, ödeme işlemini tamamlayarak siparişinizi oluşturabilirsiniz.
3. Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişinizi takip etmek için, Kargo Takibi sayfasına giderek kargo takip numaranızı girebilirsiniz.
4. İade nasıl yapılır?
İade talebinizi, sipariş verdiğiniz e-mail adresinizi ve sipariş numaranızı "İptal ve İade" formuna girerek başlatabilirsiniz.
5. Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşılır?
Müşteri hizmetlerimize e-posta göndererek veya iletişim formunu doldurarak ulaşabilirsiniz. Ayrıca WhatsApp üzerinden de iletişime geçebilirsiniz.
6. Havale bildirimi nasıl yapılır?
Havale bildirimi yapmak için, Havale Bildirim Formu'nu doldurarak bildiriminizi gönderebilirsiniz.
7. Baskı veya nakış talebiyle sipariş verebilir miyim?
Evet, ürünlerinizin üzerine baskı veya nakış uygulaması talep edebilirsiniz. Sipariş verirken, ürün sayfasında "Baskı ve Nakış Talebi" kısmını doldurmanız yeterlidir.
8. İşletmeye özel tasarım yapıyor musunuz?
Ürünleri işletmeler için özel hale getiren unsurlar, baskı ve nakışlardır. Yapılmasını istediğiniz baskı / nakış görsellerinizi, ürünleri sipariş verirken yükleyebilirsiniz. Baskı ve nakışların kıyafetin hangi bölgelerine ve hangi boyutlarda yapılacağını da not olarak ekleyebilirsiniz.
9. Baskılı ürünlerin garantisi var mı?
Baskılı ürünlerimiz, yıkama talimatlarına uyulduğunda 60 yıkamaya kadar garantilidir.
10. Kampanya ve indirimler nasıl öğrenilir?
Kampanyalar ve indirimler için kampanya sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca, sosyal medya adreslerimizden de güncel çekilişlerden ve özel tekliflerden haberdar olabilirsiniz. E-mail bülteni abonelerimize özel indirim kodları ve içeriklerini de kaçırmamanızı öneririz.
11. Mesafeli satış sözleşmesi ve kişisel veriler politikası nedir?
Müşterilerimizin haklarını ve web sitemizin yükümlülüklerini net bir şekilde belirleyen dokümanlardır. Dilerseniz, web sitemizdeki mesafeli satış sözleşmesini ve kişisel veriler politikasını okuyabilirsiniz.
12. Ödeme yöntemleri nelerdir?
Kredi kartı, banka havalesi, taksitli alışveriş veya kapıda ödeme gibi seçeneklerle ödeme yapılabilir. Detaylar için ödeme seçenekleri sayfasına göz atabilirsiniz.
13. Ürün fiyatları nasıl belirlenir?
Ürün fiyatları, ürün türüne ve yapılan özelleştirmelere göre değişebilmektedir.
14. Sipariş iptal edilebilir mi?
Siparişiniz baskılı veya nakışlı üretim talepli değilse, kargoya verilmeden önce iptal edebilirsiniz.
15. Teslimat süresi ne kadar?
Ortalama teslimat süresi, yapılacak işlemlere ve atölye yoğunluklarına bağlı olarak dönemsel değişiklikler göstermektedir. Genellikle sipariş üzerine yeni üretim yapıldığı için, kumaşların kesimi, baskı - nakış uygulaması, kumaşların tekrar dikimi gibi süreçler göz önüne alındığında, teslimat süresi 1-2 hafta arasında değişebilmektedir.
Geri Bildirim
Bu sayfa size ne kadar yardımcı oldu?